Ontdek ons

Onze geschiedenis

Deze uitspraak van Gérard Blitz vindt heel wat weerklank in de naoorlogse wereld. De verplichtingen wegnemen, mensen de kans geven tot zichzelf te komen en gewoon gelukkig te zijn.

Het geluk volgens Club Med

Club Med schept een wereld van vakantiegeluk door een nieuwe manier van samenzijn en een volkomen nieuwe vakantiestijl uit te vinden: all inclusive vakanties, Clubdorpen op de mooiste plekjes ter wereld, waar alle Gentil Membres (G.M, vriendelijke leden) even helemaal kunnen wegdromen en ontspannen, kennismaken met nieuwe sporten, genieten van het natuurschoon en nieuwe vrienden maken, omringd door hulpvaardige, opgewekte Gentils Organisateurs (G.O, vriendelijke organisatoren) en attente Gentils Employés (G.E, vriendelijke medewerkers).

Het grote Club Med-avontuur

Dit baanbrekende idee is uitgegroeid tot een diepmenselijk en warm verhaal, met waarden die uniek zijn binnen het toerisme: gezelligheid, vrijheid, creativiteit, delen, openstaan voor anderen, geluk... Vanaf de oprichting zet Club Med zich in voor optimaal en gedeeld vakantiegeluk. Dit is de essentie van Club Med, die sinds het begin aan de basis ligt van de bedrijfsvisie en tevens een drijvende kracht voor de onderneming vormt.

Het vernieuwde Club Med-concept

Club Med innoveert voortdurend om altijd een nieuwe dimensie aan het begrip vakantiegeluk toe te voegen zonder echter de oorspronkelijke visie uit het oog te verliezen. In 2005 spitst de Groep zijn activiteiten toe op het luxe toerisme om de wereldwijde specialist te worden van exclusieve, gezellige en multiculturele all inclusive vakanties.